Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki zasady obsługi klienta

6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI
2018-08-02 14:37:37

Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i merytoryczny? Albo obeznany w technikach obsługi? Niestety, nic podobnego. Pracownik działu obsługi klienta to znacznie ważniejsza funkcja niż komukolwiek się wydaje.

Artykuł 6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI
Zarządzanie zapasami. Opinia o szkoleniu B&O NAVIGATOR
2018-08-02 14:31:08

Zarządzanie zapasami, to element łańcucha dostaw, do którego nowoczesne przedsiębiorstwa przywiązują co raz większą uwagę. Wraz ze wzrostem konkurencyjności od managerów i specjalistów odpowiedzialnych za logistykę zapasów wymaga się rozwijania swoich kompetencji zawodowych.

Artykuł Zarządzanie zapasami. Opinia o szkoleniu B&O NAVIGATOR
PIERWSZE WRAŻENIE. Efekt Halo (efekt aureoli i efekt Golema)
2018-05-09 18:17:58

Jak to możliwe, że wyrabiamy sobie opinię o nowo poznanej osobie w ciągu 30 sekund?

Artykuł PIERWSZE WRAŻENIE. Efekt Halo (efekt aureoli i efekt Golema)
Zasada Pareto w biznesie i nie tylko
2018-05-09 18:14:52

Czy to możliwe, że obserwacje włoskiego ekonomisty i miłośnika kotów, następnie opracowane i opisane w latach 50-tych XX wieku przez amerykańskiego teoretyka zarządzania dotyczą a nawet determinują funkcjonowanie biznesu w XXI?

Artykuł Zasada Pareto w biznesie i nie tylko
Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach
2018-05-09 18:12:14

Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale również klienta. Kojarzy się z wysiłkiem, trudnością, może nawet wstydem a czasem porażką.

Artykuł Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach
Zarządzanie czasem czyli skupiajmy się na rezultatach, a nie na byciu zajętym
2018-05-09 18:09:13

Czy ktoś z was stanął kiedyś przed problemem wypełniania raportera czasu pracy? Do tej pory tak naprawdę nie zastanawialiśmy się nad tym, ile czasu zajmują nam wykonywane w pracy czynności i nad tym, ile ich wykonujemy w ciągu dnia.

Artykuł Zarządzanie czasem czyli skupiajmy się na rezultatach, a nie na byciu zajętym
Informacja zwrotna ze szkolenia gospodarka magazynowa, zarządzanie magazynem i logistyka magazynowa
2018-04-16 13:28:38

W dniach 29 i 30 marca odbyło się w Warszawie kolejne szkolenie otwarte "Gospodarka magazynowa. Zarządzanie magazynem i logistyka magazynowa" prowadzone przez trenera - praktyka Pana dr Bogdana Krokera doświadczonego trenera praktyka i eksperta w zakresie procesów logistycznych.

Artykuł Informacja zwrotna ze szkolenia gospodarka magazynowa, zarządzanie magazynem i logistyka magazynowa
Profesjonalna obsługa klienta i techniki sprzedaży - szkolenia
2017-11-15 10:41:03

Szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i technik sprzedaży skierowane są do wszystkich tych osób, które chcą dowiedzieć się nieco więcej o stosowanych w różnych miejscach technikach sprzedaży.

Artykuł Profesjonalna obsługa klienta i techniki sprzedaży - szkolenia
Skuteczna telesprzedaż tkwi w sile zespołu
2017-11-03 10:18:49

Dziś wielu potencjalnych klientów nie chce już rozmawiać z telemarketerami, natomiast ci, którzy zgadzają się na rozmowę, stają się coraz bardziej wymagający.

Artykuł Skuteczna telesprzedaż tkwi w sile zespołu
Na rynku brakuje pracowników. Pracodawcy zaczynają ich szukać...w szkołach średnich
2017-10-06 12:36:29

Sektor usług nowoczesnych rośnie w zawrotnym tempie – nawet 20% rok do roku. Firmy potrzebują więc coraz większej liczby pracowników. Szukają ich już nie tylko wśród studentów, ale także uczniów szkół średnich. Jak wpłynie to na rynek pracy?

Artykuł Na rynku brakuje pracowników. Pracodawcy zaczynają ich szukać...w szkołach średnich

stron: 13 4 5 6 761

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń zasady obsługi klienta

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.