6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI2018-08-02 14:37:37Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i merytoryczny? Albo obeznany w technikach obsługi? Niestety, nic podobnego. Pracownik działu obsługi klienta to znacznie ważniejsza funkcja niż komukolwiek się wydaje. |
|
Zarządzanie zapasami. Opinia o szkoleniu B&O NAVIGATOR2018-08-02 14:31:08Zarządzanie zapasami, to element łańcucha dostaw, do którego nowoczesne przedsiębiorstwa przywiązują co raz większą uwagę. Wraz ze wzrostem konkurencyjności od managerów i specjalistów odpowiedzialnych za logistykę zapasów wymaga się rozwijania swoich kompetencji zawodowych. |
|
PIERWSZE WRAŻENIE. Efekt Halo (efekt aureoli i efekt Golema)2018-05-09 18:17:58Jak to możliwe, że wyrabiamy sobie opinię o nowo poznanej osobie w ciągu 30 sekund? |
|
Zasada Pareto w biznesie i nie tylko2018-05-09 18:14:52Czy to możliwe, że obserwacje włoskiego ekonomisty i miłośnika kotów, następnie opracowane i opisane w latach 50-tych XX wieku przez amerykańskiego teoretyka zarządzania dotyczą a nawet determinują funkcjonowanie biznesu w XXI? |
|
Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach2018-05-09 18:12:14Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale również klienta. Kojarzy się z wysiłkiem, trudnością, może nawet wstydem a czasem porażką. |
|
Zarządzanie czasem czyli skupiajmy się na rezultatach, a nie na byciu zajętym2018-05-09 18:09:13Czy ktoś z was stanął kiedyś przed problemem wypełniania raportera czasu pracy? Do tej pory tak naprawdę nie zastanawialiśmy się nad tym, ile czasu zajmują nam wykonywane w pracy czynności i nad tym, ile ich wykonujemy w ciągu dnia. |
|
Informacja zwrotna ze szkolenia gospodarka magazynowa, zarządzanie magazynem i logistyka magazynowa2018-04-16 13:28:38W dniach 29 i 30 marca odbyło się w Warszawie kolejne szkolenie otwarte "Gospodarka magazynowa. Zarządzanie magazynem i logistyka magazynowa" prowadzone przez trenera - praktyka Pana dr Bogdana Krokera doświadczonego trenera praktyka i eksperta w zakresie procesów logistycznych. |
|
Profesjonalna obsługa klienta i techniki sprzedaży - szkolenia2017-11-15 10:41:03Szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i technik sprzedaży skierowane są do wszystkich tych osób, które chcą dowiedzieć się nieco więcej o stosowanych w różnych miejscach technikach sprzedaży. |
|
Skuteczna telesprzedaż tkwi w sile zespołu2017-11-03 10:18:49Dziś wielu potencjalnych klientów nie chce już rozmawiać z telemarketerami, natomiast ci, którzy zgadzają się na rozmowę, stają się coraz bardziej wymagający. |
|
Na rynku brakuje pracowników. Pracodawcy zaczynają ich szukać...w szkołach średnich2017-10-06 12:36:29Sektor usług nowoczesnych rośnie w zawrotnym tempie – nawet 20% rok do roku. Firmy potrzebują więc coraz większej liczby pracowników. Szukają ich już nie tylko wśród studentów, ale także uczniów szkół średnich. Jak wpłynie to na rynek pracy? |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń zasady obsługi klienta
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.